Takk for at du titter innom:-)
Jeg heter Marianne Dobloug er gift og mor til tre flotte barn, Sarah, Jens og Iver.
For en stund siden fikk jeg en symaskin av min mor og far, noe jeg hadde ønsket meg veeeldig leeenge. Jeg ble kjempeglad og har siden den dagen vært bitt av sybasillen:-)
Kanskje kan jeg være til litt inspirasjon for andre også:-))



tirsdag 4. september 2012

 

Siste innspurt på forberedelser!

Fått dilla på å sy skjørt om dagen så her er noen til som blir med på Domkirkeodden 9 sept.
 
 
 
Rosa velour-skjørt med søte cupcakes, str 86/92
 
 

Lys rosa flecce-skjørt med brun applikert blomst, str 122/128
*solgt*
 
 

Lilla flecce-skjørt med pinnsvin, str 110/116
 
 

Grønt flecce-skjørt med applikert blomst, str 122/128
 
 
 
Håper vi ses søndag den 9 sept på Domkirkeodden:-)
 
'liv i stuer og på tun'
kl 12-17
 
 
 
 


Ingen kommentarer: