Takk for at du titter innom:-)
Jeg heter Marianne Dobloug er gift og mor til tre flotte barn, Sarah, Jens og Iver.
For en stund siden fikk jeg en symaskin av min mor og far, noe jeg hadde ønsket meg veeeldig leeenge. Jeg ble kjempeglad og har siden den dagen vært bitt av sybasillen:-)
Kanskje kan jeg være til litt inspirasjon for andre også:-))



lørdag 1. september 2012

 
 
 
'LIV I STUER OG PÅ TUN'
DOMKIRKEODDEN 9 SEPT.
 
kl 12-17
 
 
 

Sommeren er på hell og høsten er over oss... Jeg har ikke sydd så mye i sommer men nå i de siste par ukene har jeg forberedt en del til den 9 sept, da jeg skal ha stand på Domkirkeodden og arrangementet 'liv i stuer og tun'. Det blir spennende og jeg gleder meg masse! Her kommer en liten smakebit på hva du kan finne der.

Hadde lyst til å sy noen skjørt denne gangen, ikke bare kjoler... Her er et utvalg.

 
 Skjørt med lilla feer med bølgekant str 98/104
*solgt*
 

Lilla skjørt i flecce med bølgekant str 98/104
 

Hvem sa at bare gutter kan ha monstertruck...?
Rosa skjørt med monstertruck str 86/92.
 

Svart velourskjørt med turkise apekatter str 110/116
 

Svart velourskjørt med rosa apekatter str 86/92
 

Kleenex-etui er kjekt å ha i veska...:-)
 

Litt nye mønster på pannebånd.
Turkis med røde sopper:-)
 

Rosa med hvite stjerner:-)
 

Rosa med mørkere rosa stjerner:-)
 
Dette var litt av nyhetene men du finner også masse annet fra meg der.
 
Håper vi ses den 9 sept:-)
Ha en fin lørdag!
 
 
 


1 kommentar:

Unknown sa...

Fine skjørt du har sydd Marianne! Lykke til på Domkirkeodden :-)