Takk for at du titter innom:-)
Jeg heter Marianne Dobloug er gift og mor til tre flotte barn, Sarah, Jens og Iver.
For en stund siden fikk jeg en symaskin av min mor og far, noe jeg hadde ønsket meg veeeldig leeenge. Jeg ble kjempeglad og har siden den dagen vært bitt av sybasillen:-)
Kanskje kan jeg være til litt inspirasjon for andre også:-))



tirsdag 14. februar 2012


Snart sommer?... Håpe....
 Er lov å se litt dit nå og drømme seg til varmere vær:-))
Her er iallefall tre sommerkjoler i glade farger.
GLADE FARGER TIL GLADE BARN!


Singoallakjole i lilla velour med ugler, den har også en ugle bak på ryggen.
Str 12 år, bestilt av ei dame som skulle gi den i bursdagsgave:-))


Nærbilde av applikering:-)


Lys limegrønn singoallakjole med grønne feer på ermer og applikert blomst:-)
Str 8 år.
Til salgs kr 450.


Nærbilde av applikering:-)


Rosa singoallakjole med rosa feer på ermer og applikert hjerte:-)
Str 6 år.
*solgt*


Ingen kommentarer: