Takk for at du titter innom:-)
Jeg heter Marianne Dobloug er gift og mor til tre flotte barn, Sarah, Jens og Iver.
For en stund siden fikk jeg en symaskin av min mor og far, noe jeg hadde ønsket meg veeeldig leeenge. Jeg ble kjempeglad og har siden den dagen vært bitt av sybasillen:-)
Kanskje kan jeg være til litt inspirasjon for andre også:-))



tirsdag 31. januar 2012


Dette settet ble bestilt i barselgave, nå er gaven overlevert og da kan jeg legge ut bildet.
Stoff og farger er bestemt av hun som bestilte og jeg syns det ble veldig artig, sprekt med farger! :-)

Str 68


2 kommentarer:

Anonym sa...

Her satt jeg og surfet litt på sy-blogger, og så kom jeg over din. Ekstra gøy fordi jeg og er fra Ottestad. :) Bor på hamar nå. Så mye fint du har laget! :) Jeg er ikke riktig så produktiv, men kommer meg.

hjerte-søm sa...

Hei. Tusen takk for koselig kommentar! Kjempeartig å sy, skulle ønske at jeg hadde enda mer tid til det, men det kommer sikkert da ungene blir større:-))Jeg er egentlig fra Løten men har bodd i Ottestad siden 1999 og trives veldig godt her:-)