Takk for at du titter innom:-)
Jeg heter Marianne Dobloug er gift og mor til tre flotte barn, Sarah, Jens og Iver.
For en stund siden fikk jeg en symaskin av min mor og far, noe jeg hadde ønsket meg veeeldig leeenge. Jeg ble kjempeglad og har siden den dagen vært bitt av sybasillen:-)
Kanskje kan jeg være til litt inspirasjon for andre også:-))



fredag 4. mai 2012



PANNEBÅND I MASSEVIS!!


Joggebukse til minstemann i huset, str 3år med monstertrucker på:-)



Lilla velourkjole med feer på ermer og applikering. Bred strikk nede.
 Str 4 år.
*solgt*


Ei venninne bestilte dette settet til minstejenta si, gleder meg til å se det på:-)
Rosa bukse og smekke med feer, str 74.


Til slutt et utvalg pannebånd. De finnes i flere farger og str.
Kr 100 pr stk.



GOD HELG!!


2 kommentarer:

Unknown sa...

Hei Marianne. Så tilfeldig at nettadressen din var registrert inne på bloggen min, og slik ble jeg oppmerksom på siden din. Ser du har blitt hektet på søm også, morro!! Så mye fine ting du syr :-)

hjerte-søm sa...

Tusen takk Kari! Ja det er kjempeartig å sy, skulle gjerne hatt enda mer tid til det, ikke alltid så lett med tre små barn, men jeg storkoser meg når jeg først får satt meg ned:-) Jeg følger med på bloggen din, morro å se hva andre lager, du er kjempeflink! Tror jeg kunne trengt et kurs i å lage vesker av deg, de er utrolig stilige:-)