Takk for at du titter innom:-)
Jeg heter Marianne Dobloug er gift og mor til tre flotte barn, Sarah, Jens og Iver.
For en stund siden fikk jeg en symaskin av min mor og far, noe jeg hadde ønsket meg veeeldig leeenge. Jeg ble kjempeglad og har siden den dagen vært bitt av sybasillen:-)
Kanskje kan jeg være til litt inspirasjon for andre også:-))



torsdag 1. desember 2011

Klar for julemesse!



Da er jeg klar til julemesse i helga, gleder meg! I morra, fredag, er det rigging av stand og lørdag kl 10 så braker det løs:-) Masse forskjellig å finne på messa bl.a mat, kaker, strikking, knivsliping, lær, smykker, trearbeider, malerier osv. Masse fine julegaver!

Lørdag kl 10-17
Søndag kl 10-16 



Fargerik bukse med smekke som matcher. Str 62
*solgt*
Har mange bukser med forskjellige mønster og de fleste er det også matchende smekke til om en skulle ønske det:-)

Bukse med monstertruch og smekke til. *solgt*


En gjeng smekker:-) 80 kr.


Babytepper 100x80 cm 250 kr.


Blå kjole med lyseblå dekor. Str 4 år, 550 kr.


Lys gammelrosa kjole med brun dekor. Str 8 år, 550 kr *solgt*


Rød kjole med nisse. Str 8 år, 550 kr.


Nissejente foran på kjolen.


Nissejente bak på kjolen.


Rød kjole med lilla dekor. Str 10 år, 550 kr. *solgt*


Lyeblå kjole med mørkere blå dekor. Str 12 år, 550 kr. *solgt*



Stoffposer til forskjellig småting. Her er den ene fylt med kronelys. 230 kr



Til slutt en gjeng buffer. Har matchende luer til de fleste:-) 125 kr.


Håper vi ses i Hamarhallen!!


1 kommentar:

Elin sa...

Stilig!

Sendte egentlig samboeren til deg i dag, men han glømte hele greia.. JEG har ikke glemt det.. TTT

Lykke til i helga!