Takk for at du titter innom:-)
Jeg heter Marianne Dobloug er gift og mor til tre flotte barn, Sarah, Jens og Iver.
For en stund siden fikk jeg en symaskin av min mor og far, noe jeg hadde ønsket meg veeeldig leeenge. Jeg ble kjempeglad og har siden den dagen vært bitt av sybasillen:-)
Kanskje kan jeg være til litt inspirasjon for andre også:-))



søndag 9. oktober 2011

Er veldig fornøyd etter høstdagen i Stange i går. Mye folk og masse positive tilbakemeldinger, veldig hyggelig:-)) Har nå oppdatert bloggen med hva som er til salgs, da står prisen under bildet. Ta kontakt om du ser noe du liker. Har også en del luer, pannebånd og buffer.
Ha en fin dag!

2 kommentarer:

Elin sa...

Liker mye av det jeg.. :-)) Takk for koselig gjensyn i blåsten!

Marit sa...

Hei!

Så bra at du ville være med oss på høstdagen.

Jeg var med å arrangerte fra Stange husflidslag, men hadde dessverre ikke mulighet til å være med på opplevelsen på selve dagen.

Men kunne du tenke deg å melde deg inn i laget vårt?
Vi skal ha julemesse på Åkershagan 25 og 25. nov.
Det er i utgangspkt. bare et tilbud for våre medl. men vi har åpnet opp litt for andre også. Men da et håp om at de melder seg inn i laget vårt etterpå.
Er du interessert ta kontakt med meg.

Mvh
Marit Helmersen
922 65 104