Takk for at du titter innom:-)
Jeg heter Marianne Dobloug er gift og mor til tre flotte barn, Sarah, Jens og Iver.
For en stund siden fikk jeg en symaskin av min mor og far, noe jeg hadde ønsket meg veeeldig leeenge. Jeg ble kjempeglad og har siden den dagen vært bitt av sybasillen:-)
Kanskje kan jeg være til litt inspirasjon for andre også:-))



mandag 21. mars 2011

Luer er gøy!



Voksenkjole i flecce med retro-stoff på ermer og applikering

Voksenkjole i  jadegrønn og lilla m/kameler i herlig velour og med hette.  Denne er sydd til ei veldig god venninne som ville ha noe som ikke alle andre har. Hu ble velig fornøyd og det er koselig!


Voksenkjole i svart og jadegrønn velour med lang hette.

2 kommentarer:

Line sa...

Hei Marianne. Så utrolig flink du er. Jeg håper jeg kan legge inn en bestilling til høsten hvis du får tid. Likte denne kjolen veldig godt :o)

Anonym sa...

Heisann! Her var det mye flott :-) Blir nok en bestilling på hjertekjoler utpå høsten. Ser du har mange flotte luer. Syr du gode pannebånd også? Har ei på 6 som nok gjerne kunne tenkt seg det utover våren. F.eks. med det rosa stoffet med apekatter. Anita (som er gift med din manns kollega)